Bilde av en rekke Hvem, hva, hvor bøker med et skilt over klipt ut i papp som sier Litteraturquiz

Østfoldrommet

Bok & Kaffe: Litteraturquiz med premier

Vi gjentar suksessen! Velkommen til Fredrikstad biblioteks egen litteraturquiz

Her er det muligheter for å briljere med dine bokkunnskaper OG vinne flotte premier! Velkommen til en uhøytidelig stund hvor vi leker oss med litteraturtrivia som alle kan, burde kunne eller skulle ønske at de kunne.

Reglene er enkle:

• Maks 6 personer pr lag. For hver person over 6 på laget trekkes dere ett poeng.

• Registrer dere når dere kommer med antall deltakere og gjerne et artig lagnavn. Det er så klart både lov og oppfordret til å komme uten lag - og finne deg en fremmed venn du kan quizze med denne dagen. En del av sjarmen med quiz er nettopp å danne nye vennskap.

• Quizen starter 12.00 presis.

• Det er ikke lov med Google, leksikon eller å ringe en venn.

(Hint! Det kan lønne seg å møte opp på Bok & Kaffe 27. november.)

Vi arrangerer Bok & Kaffe i Østfoldrommet hver onsdag. Dette er en hyggelig og uhøytidelig stund som kan inneholde alt fra bokanbefalinger og foredrag til forfattermøter. Vi legger fortløpende ut informasjon om arrangementene på våre nettsider. Følg med for et spennende program på nyåret!